Första badet i pool

Igår eftermiddag var jag, Max, Sandra och Vendela till Alfta simhall och badade.
Det var Max första gång och han stor trivdes.
Jag hade med min kamera så här är några bilder.





Var tvungen att testa om det verkligen gick att knäppa under vatten med min kamera. Å det gjorde det också :) Fränt va :D

Modellen är Sandras lillasyster.

Publicerat i ...:MAX:..., 2009-10-10 / 12:29:32

  
Skrivet av: Sara

Hold your horses! Nu hänger jag inte mä. Har du klippt av dig håret och blivit blond igen??

Så nu är du och syster din identiska igen?

2009-10-14 / 11:43:16 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Ni är för jäkla snygga i håret båda två. Ni verkar få till frisyren så himla bra. En annan har ju 1000 virvlar i skallen så håret lägger sig oxå därefter. Och när man har lockigt hår så får virvlarna en extra touch så att säga. Göööööööör snyggt - NEJ!!!!



Tack för ditt stöd!

Jag vet inte hur de var för dig. Tjatade folk på er oxå? Och hur är de nu? Tjatas de efter syskon till Max nu?

2009-10-14 / 16:06:19 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Okej, tack! :) Då ska jag kika in på den sidan idag. Jag hoppas att de inte finns 1000 Dust It att välja på bara :p Annars så få du gärna lägga in en bild på den du har.

2009-10-16 / 09:12:55 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback