Dust it

Sara - Här är mitt mirakel pulver till håret



Ni som inte vet vad det är och som har platt och livlöst hår, Speciellt till mitt mjuka hår är det bäst
Ska jag göra en frisyr så är det bara fint i en kort stund, sen faller det ihop. Det här fixar dom problemen på mej,  Du strör bara ut det i hårbotten och masserar in det lite lätt. TADAAA så har du volym i håret. Skulle det rasa ihop under dagen är det bara att massera i hårbotten där du strött pulvret så är du BACK IN BUISSNES igen :)

Ett litet tips är också att täcka hålen i burken till hälften med hjälp av en tejpbit, annars brukar det komma lite mycket tycker jag.

Denna produkt kan man nog hitta på de flesta hårsalonger i Bollnäs nu.
Jag brukar beställa mitt via www.lyko.se där det är mycket billigare. 98:- går det på där och i salongen får du ge en 160kr. Lite skillnad. Visserligen blir det ju lite frakt, men handlar man för 300kr då blir det fraktfritt. Så varför inte kosta på sej lite parfym, smink eller liknande samtidigt :)

 

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-10-16 / 09:39:58

  
Skrivet av: Sara

Åhhhh thank you thank you thank you! Sitter och letar febrilt på sidan nu men hittade inte. Gick in på bloggen för att kolla om du hade hunnit skrive, och de hade du :) Nu du, nu ska Sara shoppa! :)

2009-10-16 / 11:49:19 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Nu har jag beställt 2 st :)

2009-10-16 / 12:05:17 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Frida

De där är ju bara BÄST!

2009-10-17 / 11:03:57 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback