30 okt LADIES NIGHT

Äntligen ska jag bjuda på lite bilder från Ladies Night i Leksand.
Blev bara jag och Frida F som åkte, fast det är väl inte så bara å bara.


Denna vackra människa stod vid entrèn. BYGGLOVs MATTE, så jag tänkte "det här kommer bli en bra kväll" :)




åhhh nu börjar det :)


Andreas


Jeopardy dags å se vad grabbarna kan om kvinnor


Martin. Och för er jag har pratat med så har ni bruden i rosa klänning där till höger. :) helt j*vla makalöst hur vissa beter sej. PINSAMT!


Magnus & Micke. Men vart är Magnus bara överkropp. Jag satt ivrigt väntade :)


åhhhh nu kanske...


Näe blev inte mer avklätt än såhär.


Andreas & Martin




Dags för lite bastu snack...


... om vem som är mest vämnställd i förhållandet. Micke har precis tryckt upp en tampong för att visa hur jämnställd han är :)


Magnus kommer in för han måste bäras ut. Vad dom hittar på :)


Dags att spela upp dansen ur filmen Dirty Dancing. Andreas får ta rollen som "Baby".




Blev väldigt imponerad på Andreas, har var väldigt duktig på att spela Baby :)


Men så var det dags för slut lyftet. Gick sådär...


...så stora starka Magnus kom in och fixade det.

Andreas


Martin

-------------------------

Ja mer bilder än så får ni inte. Tar ju en sån jäkla tid å ladda upp.
Men titta å njut.
Till er som aldrig varit på Ladies Night tycker jag absolut att ni ska åka dit. Jätte bra show måste jag säga.

Nu måste jag ta hand om min son som precis vaknat från en liten lur :)
TJOOOO

Publicerat i ...:BILDER:..., 2009-11-04 / 11:35:35

  
Skrivet av: Jossan Lennartsson

Åååå de där ska nog jag åka iväg på också :) Haha,,

2009-11-04 / 16:01:32 ,   Bloggadress: http://jossanlennartsson.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Underbart EliN!

2009-11-04 / 16:11:42 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: M a d d e l u t t e n

Vad tror du om måndag eller tisdag kväll nästa vecka? =) Så hoppas jag på att dem andra är lediga :p Hur många vill du ha? =)

2009-11-04 / 19:46:05 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Åhh! Vill oxå gå på LN!!! Var på väg ifjol eftersom min älskling skulle vara med. Men på nåt vis så rann de ut i sanden. Vad var de med hon i rosa klänningen då?

2009-11-06 / 11:41:19 ,
Skrivet av: Johanna

haha morsan var också iväg och kollade på dem i Leksand :P

2009-11-08 / 11:39:25 ,   Bloggadress: http://johannatallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback