Bilder var det ja... :D

...jag lovade ju er bilder på MAX Widar Lindblom.


Pappa Daniel å Max innan det är dags att göra kväller. Mina två älsklingar.


Måste bara få med denna grimars på bild. HAHAHA håret, ögonen... ja allt gör denna bild rolig tycker jag. Go grisen min


Max med närmsta kusinen William


Nya "hipp hoppar" mössan


Ny badat hår kan jag tänka mej. Brukar stå som mest då :D



 Måste ju även visa en bild på mej när jag var liten så kanske ni kan ha nån aning om vart detta stå-hår kommer ifrån. haha. Lille Max borde också kallas för "PUNKARN" så som jag gjorde när jag var liten...

.
Publicerat i ...:BILDER:..., 2009-05-26 / 00:24:20

  
Skrivet av: Sara

Grimasbilden var himla hjärtlig :) Hahaha!

2009-05-27 / 11:00:00 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Härliga bilder EliN! De vill vi ha mer av:)

2009-05-28 / 09:46:33 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Tom

Vilka killar. piff o puff???

2009-05-29 / 01:24:29 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback