Bild bombning

Eftersom jag har blogg torka som vanligt så tänkte jag att det kanske var dags för lite bild bombning, eller vad tycker ni?


Max och moster frida busar


Kollar på MC


Go killen speglar sej i volkswagen märket :)


Utslagen efter nattmålet vid 3tiden


Morgon mys


Smakar banan för första gången den 11juni


TRÖTT... Då hittade han märket på insidan av bilbarnstolen, fiiint rött verkar det vara


YEEEEEAAH coola killen


Mamma gjorde en på tooooook för "fet" midsommar krans


Myser i solen

Får be om ursäkt för de röda ögonen på bilderna och kvaliten. Är från mobil kameran och jag orkar inte red. bilderna för att få bort de röd ögonen.... Lat - jupp jag vet ;)



Ska bjuda på 3 filmer också. Men det tar sån tid att ladda upp så det blir i nästa inlägg.

.
Publicerat i ...:BILDER:..., 2009-06-22 / 23:56:58

  
Skrivet av: Frida

Whiii...härligt me bilder på sötnosen:) MERA, MERA;)

2009-06-23 / 19:00:17 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback