Blogg torka i värmen

Det var ett tag sedan jag bloggade nu.
Det har varit mycket på slutet. Daniel har fått semester så vi har härjat runt på en massa. Det har varit cross, bad här i Hällbo, Varit i feluga och kollat på TEAM HANNA, campat i Orbaden.





Söndag den 28 juni var jag pappa Daniel hemma med Max så åkte jag iväg med min MAMMA, PAPPA, systrarna FRIDA HELÈNE och NETTAN, moster ANETTE och GÖRAN, kusin THERESE för att se TEAM HANNA i Freluga.
Vi fick otroligt väder och guuud vilken fin plats det var. Jag har aldrig varit där och det var verkligen en riktig sommar upplevelse :)
Får du chansen åk dit. Mys med några vänner eller familj på en stor filt med en stor picnik korg. MYSIGT VÄRRE :D





Från Torsdag - Lördag när Daniel åkte iväg med några vänner till Höljes for jag och Max till mormor och morfar till Orbaden där dom har husvagnen uppställd hela sommrarna.
Då fick Max uppleva sitt första bad utomhus. Eller bad och bad blev mest att doppa fötterna, tror han tyckte det var lite kallt :) hehe
go knulen min!


Dag två på Orbaden var vi ochså ner i "sjön" för att doppa fötterna, men senare på dagen plockade vi fram en balja uppe vid husvagnen som han fick svalka sej i. En ROSA fin balja hittade vi :D Passar Max, tihi.


Ja nu har ni fått lite uppdatering på vad jag har hållt på med den senaste tiden :D
Nu ska Max och jag göra oss klara för att gå över till Svärföräldrarna-Farmor och Farfar för en bit mat :D LYX!

HÖRS!

.
Publicerat i ...:BILDER:..., 2009-07-05 / 11:41:04

  
Skrivet av: Frida

Ja visst är de konstigt de där...fattar inte!

Kraaaam

2009-07-06 / 13:16:41 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: zizzi

hihi tack =)

2009-07-16 / 14:02:46 ,   Bloggadress: http://zizziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback