Hemma igen...

Ja då är vi hemma igen efter denna resa. 195mil vart det totalt.

Inte blev det någon solsemester för oss heller :(
Sket sej för Daniel i ett heat så då var det klart, inte någon annan i teamet fick ta hem storkovan. Men så kan det gå, såg rusktigt bra ut i början, men när det var dags för semi final sket det sej.

Blev istort sett inga foton tagna den dagen då det var tråkigt väder och jag var inte på humör, men nått kort kan ni få. Lägger ingen energi på att fixa till dom så ni får dom direkt från kameran.

         
Systerson Alex                     Daniel                                    Leif

Söta Max låg i vagnen och flinade medans pappa tävlade :D

BAKVATTNET

Sen direkt från Över Kalix drog vi direkt till Bakvattnet vid Åkersjön.




Max har fått åka skoter för första gången, exakt 6veckor gammal. Han åkte dock inte ut såhär på isen utan han satt på min mage i BabyBjörn bärsele när pappa körde.


Daniel har testat hur catten går på bakvattnets leder.


Farmor gav Max bröstmjölk på flaska när vi var ute på isen.


Daniel kollar vad Esbjörns nya skoter klarar av.


Det blev några rödingar under veckan. Jag verkar inte ha sån fiskelycka då jag inte fick en enda fisk under hela veckan :(


Här är han som skötte storfisket, Esbjörn.


Daniel och jag tog en liten tur på Venturen






Macka i mackjärn i öppen eld var ett måste under veckan, sjukt gott!


Jag försöker få upp dagens middag, men som jag skrev tidigare så gick det inge vidare med fångsten för min del


Max ligger i baby gymmet medans en lite svartsjuk Truls tittar på.


Såhär snäll var max hela tiden vi var ute på isen.


Strålande väder




daniel!!!


Truls gör av med energi ute på isen.
Publicerat i ...:BILDER:..., 2009-04-12 / 16:45:17

  
Skrivet av: Frida

Ja visst är vi:p

2009-04-13 / 21:10:55 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Sjukt härliga bilder... gillar daniel och max på skoter och bilderna på truls... haha skön hund :)

2009-04-16 / 18:39:53 ,
Skrivet av: Jossan Lennartsson

Gud så fina bilder.. Och jag håller med dig varmmacka som du åt är ett måste :D

2009-04-16 / 22:06:50 ,   Bloggadress: http://jossanlennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback